maanantai 21. elokuuta 2017

NO NY!

Tere!
Olipas hämmentävän halpa reissu lauantaina. Hieno Tehy-reppuni hajosi ja olen kipuillut uuden repun ostamista nyt pari viikkoa. Olen käynyt katsomassa reppuja partioaitassa, scandinavian outdoorsissa, intersportissa ja nyt stadiumissa.

Törmään samaan ongelmaan jatkuvasti: olen liian lyhyt. Laitan repun selkään se ei istu, yläosasta hihnoihin olkapäiden kohdalta jää hirveät ilma-aukot ja sellkää pitkin ei mikään pääse kun berberini on sen verta iso, että se tekee kilometrin mittaisen aukon selän ja repun välillä.  Ja ongelma ei ole minun päässäni vaan myös myyjät huomasivat sen.

Sitten sattumalta laitoin stadiumissa jonkun warpin repun selkään JA SE ISTUI! Repussa ei ole sadetiiviyttä, tai millaistakaan vedenestoa, mitä toivoin, mutta who cares. Tässä vaiheessa olin jo kolmatta kertaa ostoksilla ja keskiviikon pyöräretki lähestyy epäilyttävästi.  Katsoin repun hintaa: 17,90! SEITSEMÄNTOISTA!

Iloisena jatkoin kassalle ja pädäboom, reppu oli jossain mystisessä tarjouksessa ja maksoi 6,90 euroa. SIIS  alle SEITSEMÄN euroa. Kerrankin löytyi jotain hyvää ja halpaa! Back on track kulutuksen kanssa puudeli is!

1 kommentti:

  1. Saisiko siihen ostettua sellaisen päälle laitettavan erillisen sadesuojan? Tällöin ei haittaa vaikka reppu itsessään ei pitäisikään vettä.

    VastaaPoista