tiistai 8. toukokuuta 2018

SYNTTÄRIPUUDELIN PELILIIKKEET

Kirjoitettuani auki luottokorttieni juoksevien korkojen määrän olen ollut järkyttynyt. Ratkaisukeskeinen puudeli on syrjäyttänyt ponnettoman puudelin ja nyt saanen esitellä:

HUISIN HUIKEA SYNTTÄRIMIELENHUIJAUS!

OP-luottokorttiini jysähti tänään tämän kuun tilinhoitomaksu plus korot. Yhteensä 7,01 euroa. Pohdiskelin tulisiko käymään niin että jos saisin luoton maksettua 31.5 ja maksu näkyisi vasta 1.6/2.6 tilillä niin joutuisin maksamaan vielä kesäkuun osalta tilinhoitomaksun SEKÄ korkoja?

Käytän nyt syntymäpäivääni tekosyynä siihen miksi teen sen mitä kerron tekeväni. Siirsin minun ja äidin joulu/matkatililtä 250 euroa maksutililleni ja huomenna kun pärähtää se 156,17 euroa niin otan siitä loput ja MAKSAN SEN KOKO OP:n JÄLJELLÄ OLEVAN LUOTON POIS.

Ja toukokuun 31.päivä siirrän puuttuvan 250 euroa takaisin matkakassaamme. Emme niitä lentoja eniveis osta ennen kuin minun kaikki velkani on maksettu (motivoi kummasti). Italiasta haaveillessa...

Käytännössä siis huomenna kun herään aion sanoa: Hyvää syntymäpäivää ja onneksi olkoon -yksi luottokortti vähemmän. Ja samantein tietty irtisanoa sen. Koska näin tekee aikuinen, rahankäytössä järkeistynyt, minä.

Ja koska olen minä niin oikeasti en sano sitä vaan huudan: YKSI LUOTTOKORTTI VÄHEMMÄN!

PS. Mietin usein sitä hetkeä kun istuin Femmadonnan kanssa kahvilla ja hän totesi: "Minä haluan näyttää, että jos minäkin pystyn niin kuka tahansa pystyy" Indeed sister, indeed.

11 kommenttia:

  1. Very proud!!!!!!!!!!!!
    Ja hyvää syntymäpäivää!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kiitos ja KIITOS u know :)
      Tiemme rahanaisiksi on alkanut.

      Poista
  2. Hyvä peliliike! Ja hyvää synttäriä :)

    VastaaPoista
  3. Jes mahtista, järkevä peliliike! Ja aurinkoista syntymäpäivää!

    VastaaPoista
  4. Teet sen tilin ja juhlit synttäriä! :) onnea uudelle vuosikymmenelle! :)

    VastaaPoista
  5. Erinomainen peliliike! Hyvää synttäriä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tili nordnettiin avattu mutta yhtään pätäkkää sinne ei ole vielä laitettu+

      Poista
  6. Hyvä peliliike ja onnittelut, vaikkakin taitaa vähän myöhässä tulla :)

    VastaaPoista